Saturday 25 May 2013

Cuti Sekolah?




Cuti sekolah lagi? Argh !! I hate that !! Dahla sampai 2 minggu. Hurmm.. Sebab kenapa Syah benci Cuti Sekolah? Jeng Jeng Jeng.. !!

1. Sahabat
Yup, kerana sahabat Syah. 99%, Syah akan demam rindu akan sahabat karib Syah. Boleyh jadi gila disebabkan rindu yang terlampau. Sebelum ni kan Syah ada post about pentingnya insan yang bergelar sahabat itu. Tak sangka. Sahabat mampu mempengaruhi fizikal serta mental Syah.Hmm, Syah harap cuti 2 minggu ni, sahabat Aisyah sihat walafiat je. Tak nak lah sampai tercerdera. Jangan merempit ikut pakwe masing2. 2 minggu tu lama sangat bagi Syah. Syah harap sahabat Syah jaga diri baik2. Ingat sikit diri tu masih lagi anak dara. Okey?

2. Guru
Insan yang bergelar guru. Syah berkemungkinan besar akan merindui guru2 Syah yang telah banyak mencurahkan ilmu. Jadi seorang guru kan, besar pahalanya. Dekat sekolah Aisyah ramai insan yang bernama 'GURU'. Pelbagai gelagat mereka yang boleh membuatkan Syah gelak sorang2. Ada guru yang 'sporting' habis, ada guru yang suka berfesyen, yang gila kamera, dan pelbagai lagi. GURU..... Syah pasti akan merindui untuk belajar bersamamu.. ! :')

3.Sekolah
Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan Kapar. Sebuah sekolah yang semua pelajarnya masih anak dara. Sekolah yang sudah hampir 2 tahun Syah belajar di sana. Sekolah yang besar tersergam indah di Kapar. Dari blok A hinggalah blok F. Pelbagai kata-kata hikmah yang tertulis di situ. Syah rindu skola Syah walaupun baru 2 hari bercuti..uwaa... ! Syah pun rindu dgn mak cik dan pak cik yang bekerja di sekolah. Hmm.. I'll wait for 2 weeks. !

Terima Kasih Kerana Membaca.

p/s : Syah rindu korang semua !!

No comments:

Post a Comment